Les Marques turístiques territorials : entre els països i les ciutats [Recurs electrònic] / M. Àngels Serra, sòcia-consultora de CHIAS Marketing
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: [Barcelona] : Diputació de Barcelona, 2012Descripción: 1 fitxer PDF (26 f.) il. col., gràficsOtro título:- Marques Turístiques [Otro título]
- Jornada Marca Turística [Otro título]
Contenidos:
Créditos de producción: RESUM: Presentació gràfica de la ponència presentada a la Jornada Marques Turístiques que tingué lloc a Barcelona el dia 27 de juny de 2012.
- Amb tots els drets reservats.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jornades i Congressos | Gerència de Serveis de Turisme | Digital | E.00298 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Exclòs de préstec (Accés restringit) | Consultar a LabTurisme | TURISME18080079 |
Navegando Gerència de Serveis de Turisme estanterías, Colección: Digital Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
RESUM: Presentació gràfica de la ponència presentada a la Jornada Marques Turístiques que tingué lloc a Barcelona el dia 27 de juny de 2012.
Amb tots els drets reservats.
SUMARI: Dos missatges inicials -- El que cal considerar -- què és una marca turística? -- Per a què serveix una marca turística? -- Construir una marca turística: una etapa estratègica del pla de màrqueting -- El que anem a promoure: marcant l'intangible -- El producte i l'oferta turística: el que sustenta la marca -- Posicionar una marca territorial és més difícil? -- Les raons de l'èxit d'una marca turística.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.