Imagen de Google Jackets

Les Marques turístiques territorials : entre els països i les ciutats [Recurs electrònic] / M. Àngels Serra, sòcia-consultora de CHIAS Marketing

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: [Barcelona] : Diputació de Barcelona, 2012Descripción: 1 fitxer PDF (26 f.) il. col., gràficsOtro título:
  • Marques Turístiques [Otro título]
  • Jornada Marca Turística [Otro título]
Tema(s):
Contenidos:
RESUM: Presentació gràfica de la ponència presentada a la Jornada Marques Turístiques que tingué lloc a Barcelona el dia 27 de juny de 2012.
Créditos de producción:
  • Amb tots els drets reservats.
Resumen: SUMARI: Dos missatges inicials -- El que cal considerar -- què és una marca turística? -- Per a què serveix una marca turística? -- Construir una marca turística: una etapa estratègica del pla de màrqueting -- El que anem a promoure: marcant l'intangible -- El producte i l'oferta turística: el que sustenta la marca -- Posicionar una marca territorial és més difícil? -- Les raons de l'èxit d'una marca turística.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Copia número Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras
Jornades i Congressos Gerència de Serveis de Turisme Digital E.00298 (Navegar estantería(Abre debajo)) 1 Exclòs de préstec (Accés restringit) Consultar a LabTurisme TURISME18080079

RESUM: Presentació gràfica de la ponència presentada a la Jornada Marques Turístiques que tingué lloc a Barcelona el dia 27 de juny de 2012.

Amb tots els drets reservats.

SUMARI: Dos missatges inicials -- El que cal considerar -- què és una marca turística? -- Per a què serveix una marca turística? -- Construir una marca turística: una etapa estratègica del pla de màrqueting -- El que anem a promoure: marcant l'intangible -- El producte i l'oferta turística: el que sustenta la marca -- Posicionar una marca territorial és més difícil? -- Les raons de l'èxit d'una marca turística.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha