Planificación y análisis de la práctica educativa : la secuencia formativa fundamentos y aplicación Giné Freixes, Núria (coord.) ; Parcerisa Aran, Artur (coord.)
Tipo de material: TextoSeries Biblioteca de Aula. Serie Diseño y desarrollo curricular ; 181Detalles de publicación: Barcelona Graó 2003Descripción: 143 pISBN:- 84-7827-298-4
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 06 Pla (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M3405 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Tracta de la pràctica educativa, tant de la que es desenvolupa en les institucions escolars com de la que es dóna fora d'aquestes institucions. Pretén proporcionar propostes per planificar i analitzar l'acció educativa amb vistes a poder prendre decisions que la millorin.La seqüència formativa permet una visió global i, a l'hora, pren com a punt de partida el que realment s'està fent en el dia a dia. Al llarg dels capítols del llibre, juntament a la fonamentació teòrica, s'han inclòs exemples de com treballar en clau de seqüència formativa, tant en el nivell de primària i secundària com en el de l'educació social. (Autor)
No hay comentarios en este titulo.