Planificación y análisis de la práctica educativa : la secuencia formativa fundamentos y aplicación Giné Freixes, Núria (coord.) ; Parcerisa Aran, Artur (coord.)
Tipo de material: TextoSeries Biblioteca de Aula. Serie Diseño y desarrollo curricular ; 181Detalles de publicación: Barcelona Graó 2003Descripción: 143 pISBN:- 84-7827-298-4
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 06 Pla (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M3405 |
Tracta de la pràctica educativa, tant de la que es desenvolupa en les institucions escolars com de la que es dóna fora d'aquestes institucions. Pretén proporcionar propostes per planificar i analitzar l'acció educativa amb vistes a poder prendre decisions que la millorin.La seqüència formativa permet una visió global i, a l'hora, pren com a punt de partida el que realment s'està fent en el dia a dia. Al llarg dels capítols del llibre, juntament a la fonamentació teòrica, s'han inclòs exemples de com treballar en clau de seqüència formativa, tant en el nivell de primària i secundària com en el de l'educació social. (Autor)
No hay comentarios en este titulo.