¿Conflictos educativos o conflictos sociales? sobre los procesos de etnificación de las comunidades Brunet, Ignadi ; Pastor, Inma ; Belzunegui, Angel
Tipo de material: ArtículoDetalles de publicación: Madrid Universidad Pontificia Comillas. Instituto Universitario de Estudios sobre Migraciones 2004Descripción: 25 p. 21 cmISSN:- ISSN 1138-5774
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Articles de revista | Biblioteca General i de Referència | Diversitat | Hemeroteca (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | Fitxa (si) - Document (no) - Miniatura (si) | BGR-M4968 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Diversitat Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Inclou: Bibliografia, p. 226
Resum: Article que recull algunes reflexions al voltant de la inserció educativa a l'ensenyament infantil i primari dels fills i filles de famílies immigrants extracomunitaris a una zona de Catalunya. Forma part de l'estudi més ampli dut a terme durant el curs escolar 2001-2002 a tots els centres educatius amb presència d'alumnes de procedència extracomunitària que pretenia conèixer, per una banda, la realitat de les pràctiques escolars, l'acció educativa dels centres en relació a la presència d'aquest tipus d'alumnat, i per una altra banda, la interacció que es produeix entre les famílies immigrades i l'entorn educatiu. Aquest article presenta algunes de les característiques de la inserció educativa posant-les en relació amb els processos d'etnificació de la població immigrada.
Idioma: Castellà
No hay comentarios en este titulo.