Imagen de Google Jackets

¿Conflictos educativos o conflictos sociales? sobre los procesos de etnificación de las comunidades Brunet, Ignadi ; Pastor, Inma ; Belzunegui, Angel

Por: Colaborador(es): Tipo de material: ArtículoArtículoDetalles de publicación: Madrid Universidad Pontificia Comillas. Instituto Universitario de Estudios sobre Migraciones 2004Descripción: 25 p. 21 cmISSN:
  • ISSN 1138-5774
Tema(s): En: Migraciones nº 16, diciembre 2004, p. 201-226Resumen: Resum: Article que recull algunes reflexions al voltant de la inserció educativa a l'ensenyament infantil i primari dels fills i filles de famílies immigrants extracomunitaris a una zona de Catalunya. Forma part de l'estudi més ampli dut a terme durant el curs escolar 2001-2002 a tots els centres educatius amb presència d'alumnes de procedència extracomunitària que pretenia conèixer, per una banda, la realitat de les pràctiques escolars, l'acció educativa dels centres en relació a la presència d'aquest tipus d'alumnat, i per una altra banda, la interacció que es produeix entre les famílies immigrades i l'entorn educatiu. Aquest article presenta algunes de les característiques de la inserció educativa posant-les en relació amb els processos d'etnificació de la població immigrada.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras
Articles de revista Articles de revista Biblioteca General i de Referència Diversitat Hemeroteca (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible Fitxa (si) - Document (no) - Miniatura (si) BGR-M4968

Inclou: Bibliografia, p. 226

Resum: Article que recull algunes reflexions al voltant de la inserció educativa a l'ensenyament infantil i primari dels fills i filles de famílies immigrants extracomunitaris a una zona de Catalunya. Forma part de l'estudi més ampli dut a terme durant el curs escolar 2001-2002 a tots els centres educatius amb presència d'alumnes de procedència extracomunitària que pretenia conèixer, per una banda, la realitat de les pràctiques escolars, l'acció educativa dels centres en relació a la presència d'aquest tipus d'alumnat, i per una altra banda, la interacció que es produeix entre les famílies immigrades i l'entorn educatiu. Aquest article presenta algunes de les característiques de la inserció educativa posant-les en relació amb els processos d'etnificació de la població immigrada.

Idioma: Castellà

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha