Gestió d'oficines de turisme
Tipo de material: TextoSeries Turisme ; 108Detalles de publicación: Barcelona : Editorial UOC, 2007Descripción: 163 pISSN:- 9788497885966
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Gerència de Serveis de Turisme | Paper | D.160.04 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Disponible | TURISME-978 |
Navegando Gerència de Serveis de Turisme estanterías, Colección: Paper Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Aquest treball ofereix els fonaments de les funcions de les oficines de turisme i els elements essencials de la gestió d'aquests serveis promoguts tant per les autoritats turístiques de la destinació com per les empreses. Es tracten i defineixen els temes següents: concepte d'oficina, usuaris, catàleg de serveis, informació turística, serveis a la destinació, comunicació d'una destinació, qualitat i innovació, professionals de les oficines. És una guia per a la posada en funcionament i gestió d'aquests serveis destinada a proessionals de les oficines turístiques, responsables i tècnics de l'administració.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.