Responsabilitat, autonomia i avaluació per a la millora dels centres educatius / Mats Ekholm.
Tipo de material: ArtículoSeries Debats d'Educació ; 15Detalles de publicación: Barcelona : Fundació Jaume Bofill 2010Descripción: 24 pTema(s): Resumen: L'autonomia dels centres educatius suecs és molt més àmplia que els de casa nostra, només cal fixar-se en què cada centre decideix el temps i la metodologia que empra per a cada matèria, o en la gestió pràcticament municipalitzada de l'ens educatiu. Els directors prenen un nombre més elevat de decisions com ara contractar directament els docents del centre on n'exerceixen el lideratge. Un mateix mestre pot acompanyar entre tres o sis anys a un mateix grup d'alumnes. I així una llarga llista de diferències que ens dóna un gran ventall de reflexions.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 37 (082) Deb (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-MBGR-M35767 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Article de revista.
L'autonomia dels centres educatius suecs és molt més àmplia que els de casa nostra, només cal fixar-se en què cada centre decideix el temps i la metodologia que empra per a cada matèria, o en la gestió pràcticament municipalitzada de l'ens educatiu. Els directors prenen un nombre més elevat de decisions com ara contractar directament els docents del centre on n'exerceixen el lideratge. Un mateix mestre pot acompanyar entre tres o sis anys a un mateix grup d'alumnes. I així una llarga llista de diferències que ens dóna un gran ventall de reflexions.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.