Imagen de Google Jackets

Responsabilitat, autonomia i avaluació per a la millora dels centres educatius / Mats Ekholm.

Por: Tipo de material: ArtículoArtículoSeries Debats d'Educació ; 15Detalles de publicación: Barcelona : Fundació Jaume Bofill 2010Descripción: 24 pTema(s): Resumen: L'autonomia dels centres educatius suecs és molt més àmplia que els de casa nostra, només cal fixar-se en què cada centre decideix el temps i la metodologia que empra per a cada matèria, o en la gestió pràcticament municipalitzada de l'ens educatiu. Els directors prenen un nombre més elevat de decisions com ara contractar directament els docents del centre on n'exerceixen el lideratge. Un mateix mestre pot acompanyar entre tres o sis anys a un mateix grup d'alumnes. I així una llarga llista de diferències que ens dóna un gran ventall de reflexions.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 37 (082) Deb (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-MBGR-M35767

Article de revista.

L'autonomia dels centres educatius suecs és molt més àmplia que els de casa nostra, només cal fixar-se en què cada centre decideix el temps i la metodologia que empra per a cada matèria, o en la gestió pràcticament municipalitzada de l'ens educatiu. Els directors prenen un nombre més elevat de decisions com ara contractar directament els docents del centre on n'exerceixen el lideratge. Un mateix mestre pot acompanyar entre tres o sis anys a un mateix grup d'alumnes. I així una llarga llista de diferències que ens dóna un gran ventall de reflexions.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha