Los Profesores como intelectuales hacia una pedagogía crítica del aprendizaje Giroux, Henry A.
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Barcelona Paidós 1990Descripción: 290 pTema(s): Resumen: Aquest llibre traspassa els límits de la pedagogia crítica al centrar el seu interès en la necessitat vital de connectar la reforma educativa amb la potenciació de la veu de professors i estudiants. Aquest llibre incorpora la teoria que contempla les escoles com esferes públiques democràtiques compromeses amb la tasca d'educar als estudiants en el llenguatge de la crítica, la possibilitat i la democràcia. Segons l'autor, un element essencial d'aquest tipus d'educació és l'habilitat del professor per actuar com intel·lectual i servir-se de la pedagogia crítica com una forma de política cultural.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 24 Pro (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M3558 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Aquest llibre traspassa els límits de la pedagogia crítica al centrar el seu interès en la necessitat vital de connectar la reforma educativa amb la potenciació de la veu de professors i estudiants. Aquest llibre incorpora la teoria que contempla les escoles com esferes públiques democràtiques compromeses amb la tasca d'educar als estudiants en el llenguatge de la crítica, la possibilitat i la democràcia. Segons l'autor, un element essencial d'aquest tipus d'educació és l'habilitat del professor per actuar com intel·lectual i servir-se de la pedagogia crítica com una forma de política cultural.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.