Imagen de Google Jackets

Los Profesores como intelectuales hacia una pedagogía crítica del aprendizaje Giroux, Henry A.

Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Barcelona Paidós 1990Descripción: 290 pTema(s): Resumen: Aquest llibre traspassa els límits de la pedagogia crítica al centrar el seu interès en la necessitat vital de connectar la reforma educativa amb la potenciació de la veu de professors i estudiants. Aquest llibre incorpora la teoria que contempla les escoles com esferes públiques democràtiques compromeses amb la tasca d'educar als estudiants en el llenguatge de la crítica, la possibilitat i la democràcia. Segons l'autor, un element essencial d'aquest tipus d'educació és l'habilitat del professor per actuar com intel·lectual i servir-se de la pedagogia crítica com una forma de política cultural.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 24 Pro (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M3558

Aquest llibre traspassa els límits de la pedagogia crítica al centrar el seu interès en la necessitat vital de connectar la reforma educativa amb la potenciació de la veu de professors i estudiants. Aquest llibre incorpora la teoria que contempla les escoles com esferes públiques democràtiques compromeses amb la tasca d'educar als estudiants en el llenguatge de la crítica, la possibilitat i la democràcia. Segons l'autor, un element essencial d'aquest tipus d'educació és l'habilitat del professor per actuar com intel·lectual i servir-se de la pedagogia crítica com una forma de política cultural.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha