Imagen de Google Jackets

Pedagogía del oprimido Freire, Paulo

Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Madrid Siglo XXI 2002Edición: 16 edDescripción: 243 pISBN:
  • 84-323-0184-1
Tema(s): Resumen: En un règim de dominació de consciències, en què els que més treballen menys poden dir la seva paraula, i en què immenses multituds ni tan sols tenen condicions per treballar, els dominadors mantenen el monopoli de la paraula, amb què mistifiquen, massifiquen i dominen. En aquesta situació, els dominats per poder parlar han de lluitar. Aprendre a prendre la paraula als que la retenen i neguen als altres és un difícil, però imprescindible aprenentatge: és la 'pedagogia de l'oprimit'. La pedagogia de Paulo Freire, d'alfabetització, té a més una idea clau 'l'educació com a pràctica de la llibertat'.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 40 Ped (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M3312

En un règim de dominació de consciències, en què els que més treballen menys poden dir la seva paraula, i en què immenses multituds ni tan sols tenen condicions per treballar, els dominadors mantenen el monopoli de la paraula, amb què mistifiquen, massifiquen i dominen. En aquesta situació, els dominats per poder parlar han de lluitar. Aprendre a prendre la paraula als que la retenen i neguen als altres és un difícil, però imprescindible aprenentatge: és la 'pedagogia de l'oprimit'. La pedagogia de Paulo Freire, d'alfabetització, té a més una idea clau 'l'educació com a pràctica de la llibertat'.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha