Pedagogía del oprimido Freire, Paulo
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid Siglo XXI 2002Edición: 16 edDescripción: 243 pISBN:- 84-323-0184-1
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 40 Ped (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M3312 |
En un règim de dominació de consciències, en què els que més treballen menys poden dir la seva paraula, i en què immenses multituds ni tan sols tenen condicions per treballar, els dominadors mantenen el monopoli de la paraula, amb què mistifiquen, massifiquen i dominen. En aquesta situació, els dominats per poder parlar han de lluitar. Aprendre a prendre la paraula als que la retenen i neguen als altres és un difícil, però imprescindible aprenentatge: és la 'pedagogia de l'oprimit'. La pedagogia de Paulo Freire, d'alfabetització, té a més una idea clau 'l'educació com a pràctica de la llibertat'.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.