Imagen de Google Jackets

Orientación vocacional de jóvenes con necesidades especiales un programa de transición a la vida adulta Alvarez Rojo, Víctor B. ; García Pastor, Carmen

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Madrid EOS 1997Descripción: 282 pTema(s): Resumen: S'ha desenvolupat en Espanya l'educació integrada d'alumnes amb necessitats educatives especials (NEE) en el sí del sistema educatiu general. El Reial Decret de 6 de març de 1985 regulava aquest desenvolupament que tenia un càracter experimental fins el curs 1993-94. El mateix Reial Decret contemplava la Formació Professional que començaria darrere l'EGB amb tres modalitats. Aquestes modalitats són: a) Formació Professional Integrada: la seva duració i continguts són els mateixos que els disposats amb caràcter general per a la Formació Professional de Primer Grau. b) Formació Professional Adaptada i c) Aprenentatge de Tasques.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

S'ha desenvolupat en Espanya l'educació integrada d'alumnes amb necessitats educatives especials (NEE) en el sí del sistema educatiu general. El Reial Decret de 6 de març de 1985 regulava aquest desenvolupament que tenia un càracter experimental fins el curs 1993-94. El mateix Reial Decret contemplava la Formació Professional que començaria darrere l'EGB amb tres modalitats. Aquestes modalitats són: a) Formació Professional Integrada: la seva duració i continguts són els mateixos que els disposats amb caràcter general per a la Formació Professional de Primer Grau. b) Formació Professional Adaptada i c) Aprenentatge de Tasques.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha