Orientación vocacional de jóvenes con necesidades especiales un programa de transición a la vida adulta Alvarez Rojo, Víctor B. ; García Pastor, Carmen
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid EOS 1997Descripción: 282 pTema(s): Resumen: S'ha desenvolupat en Espanya l'educació integrada d'alumnes amb necessitats educatives especials (NEE) en el sí del sistema educatiu general. El Reial Decret de 6 de març de 1985 regulava aquest desenvolupament que tenia un càracter experimental fins el curs 1993-94. El mateix Reial Decret contemplava la Formació Professional que començaria darrere l'EGB amb tres modalitats. Aquestes modalitats són: a) Formació Professional Integrada: la seva duració i continguts són els mateixos que els disposats amb caràcter general per a la Formació Professional de Primer Grau. b) Formació Professional Adaptada i c) Aprenentatge de Tasques.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 10 Ori (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150968 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
S'ha desenvolupat en Espanya l'educació integrada d'alumnes amb necessitats educatives especials (NEE) en el sí del sistema educatiu general. El Reial Decret de 6 de març de 1985 regulava aquest desenvolupament que tenia un càracter experimental fins el curs 1993-94. El mateix Reial Decret contemplava la Formació Professional que començaria darrere l'EGB amb tres modalitats. Aquestes modalitats són: a) Formació Professional Integrada: la seva duració i continguts són els mateixos que els disposats amb caràcter general per a la Formació Professional de Primer Grau. b) Formació Professional Adaptada i c) Aprenentatge de Tasques.
No hay comentarios en este titulo.