Orientación vocacional de jóvenes con necesidades especiales un programa de transición a la vida adulta Alvarez Rojo, Víctor B. ; García Pastor, Carmen
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid EOS 1997Descripción: 282 pTema(s): Resumen: S'ha desenvolupat en Espanya l'educació integrada d'alumnes amb necessitats educatives especials (NEE) en el sí del sistema educatiu general. El Reial Decret de 6 de març de 1985 regulava aquest desenvolupament que tenia un càracter experimental fins el curs 1993-94. El mateix Reial Decret contemplava la Formació Professional que començaria darrere l'EGB amb tres modalitats. Aquestes modalitats són: a) Formació Professional Integrada: la seva duració i continguts són els mateixos que els disposats amb caràcter general per a la Formació Professional de Primer Grau. b) Formació Professional Adaptada i c) Aprenentatge de Tasques.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 10 Ori (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150968 |
S'ha desenvolupat en Espanya l'educació integrada d'alumnes amb necessitats educatives especials (NEE) en el sí del sistema educatiu general. El Reial Decret de 6 de març de 1985 regulava aquest desenvolupament que tenia un càracter experimental fins el curs 1993-94. El mateix Reial Decret contemplava la Formació Professional que començaria darrere l'EGB amb tres modalitats. Aquestes modalitats són: a) Formació Professional Integrada: la seva duració i continguts són els mateixos que els disposats amb caràcter general per a la Formació Professional de Primer Grau. b) Formació Professional Adaptada i c) Aprenentatge de Tasques.
No hay comentarios en este titulo.