La Numeración en educación infantil Rodríguez Olmo, María Visitación
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Valencia Praxis 1999Descripción: 68 pTema(s): Resumen: L'autora proposa actuacions didàctiques que afavoreixin el desenvolupament dels conceptes matemàtics i el pensament lògic en els nens de quatre i cinc anys. Saber quins coneixements informals posseeix el nen quan arriba a l'escola, com aprèn a contar i numerar, les mesures que el docent ha d'adoptar i les activitats convenients són els principals aspectes que es tracten en el llibre. El coneixement del sistema escrit en base 10 i el domini del valor de posició no s'adquireix fins als 7 o 8 anys, una vegada que s'ha adquirit el coneixement i la formació d'un número a partir de l'anterior més 1.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Num (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150945 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
L'autora proposa actuacions didàctiques que afavoreixin el desenvolupament dels conceptes matemàtics i el pensament lògic en els nens de quatre i cinc anys. Saber quins coneixements informals posseeix el nen quan arriba a l'escola, com aprèn a contar i numerar, les mesures que el docent ha d'adoptar i les activitats convenients són els principals aspectes que es tracten en el llibre. El coneixement del sistema escrit en base 10 i el domini del valor de posició no s'adquireix fins als 7 o 8 anys, una vegada que s'ha adquirit el coneixement i la formació d'un número a partir de l'anterior més 1.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.