Imagen de Google Jackets

La Numeración en educación infantil Rodríguez Olmo, María Visitación

Por: Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Valencia Praxis 1999Descripción: 68 pTema(s): Resumen: L'autora proposa actuacions didàctiques que afavoreixin el desenvolupament dels conceptes matemàtics i el pensament lògic en els nens de quatre i cinc anys. Saber quins coneixements informals posseeix el nen quan arriba a l'escola, com aprèn a contar i numerar, les mesures que el docent ha d'adoptar i les activitats convenients són els principals aspectes que es tracten en el llibre. El coneixement del sistema escrit en base 10 i el domini del valor de posició no s'adquireix fins als 7 o 8 anys, una vegada que s'ha adquirit el coneixement i la formació d'un número a partir de l'anterior més 1.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 07 Num (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M20150945

L'autora proposa actuacions didàctiques que afavoreixin el desenvolupament dels conceptes matemàtics i el pensament lògic en els nens de quatre i cinc anys. Saber quins coneixements informals posseeix el nen quan arriba a l'escola, com aprèn a contar i numerar, les mesures que el docent ha d'adoptar i les activitats convenients són els principals aspectes que es tracten en el llibre. El coneixement del sistema escrit en base 10 i el domini del valor de posició no s'adquireix fins als 7 o 8 anys, una vegada que s'ha adquirit el coneixement i la formació d'un número a partir de l'anterior més 1.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha