Imagen de Google Jackets

Ni resignades ni submises tècniques de grup per a la socialització assertiva de nenes i noies Fabra, Maria Lluïsa

Tipo de material: TextoTextoSeries Quaderns per a la coeducació ; 11Detalles de publicación: [Bellaterra] Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació 1996Descripción: 173 pISBN:
  • 84-8948-917-3
Tema(s): Resumen: En la descripció de cadascún dels exercicis proposats se segueix un mateix ordre estandarditzat, per facilitar-ne la comprensió. Aquest ordre comprèn la descripció dels objectius específics de cada exercici, la grandària del grup per al qual està pensat, el temps aproximat que pot durar, els materials necessaris, el procediment a seguir, un esquema per a l'anàlisi i una proposta de variacions, a les quals, la persona docent pot afegir-hi totes les que cregui oportunes. La majoria dels exercicis són utilitzables tant a l'EGB com a l'ESO, al batxillerat, a la formació professional i al COU; per això s'acostuma a referir nens/nenes, noies/nois. El vocabulari que es fa servir, haurà d'adaptar-se a les diverses situacions i a l'edat de l'alumnat. Les preguntes constueixen una guia per a les persones docents, no per l'alumnat.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

En la descripció de cadascún dels exercicis proposats se segueix un mateix ordre estandarditzat, per facilitar-ne la comprensió. Aquest ordre comprèn la descripció dels objectius específics de cada exercici, la grandària del grup per al qual està pensat, el temps aproximat que pot durar, els materials necessaris, el procediment a seguir, un esquema per a l'anàlisi i una proposta de variacions, a les quals, la persona docent pot afegir-hi totes les que cregui oportunes. La majoria dels exercicis són utilitzables tant a l'EGB com a l'ESO, al batxillerat, a la formació professional i al COU; per això s'acostuma a referir nens/nenes, noies/nois. El vocabulari que es fa servir, haurà d'adaptar-se a les diverses situacions i a l'edat de l'alumnat. Les preguntes constueixen una guia per a les persones docents, no per l'alumnat.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha