Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
01843nam a22003014c 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
10936 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
s1996||||sp gr ||||||spa d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
84-8948-917-3 |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Ni resignades ni submises |
Resto del título |
tècniques de grup per a la socialització assertiva de nenes i noies |
Mención de responsabilidad etc. |
Fabra, Maria Lluïsa |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
[Bellaterra] |
Nombre del editor distribuidor etc. |
Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació |
Fecha de publicación distribución etc. |
1996 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
173 p. |
490 0# - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
Quaderns per a la coeducació |
Designación de volumen o secuencia |
11 |
520 ## - NOTA DE SUMARIO; ETC. |
Sumario etc. |
En la descripció de cadascún dels exercicis proposats se segueix un mateix ordre estandarditzat, per facilitar-ne la comprensió. Aquest ordre comprèn la descripció dels objectius específics de cada exercici, la grandària del grup per al qual està pensat, el temps aproximat que pot durar, els materials necessaris, el procediment a seguir, un esquema per a l'anàlisi i una proposta de variacions, a les quals, la persona docent pot afegir-hi totes les que cregui oportunes. La majoria dels exercicis són utilitzables tant a l'EGB com a l'ESO, al batxillerat, a la formació professional i al COU; per això s'acostuma a referir nens/nenes, noies/nois. El vocabulari que es fa servir, haurà d'adaptar-se a les diverses situacions i a l'edat de l'alumnat. Les preguntes constueixen una guia per a les persones docents, no per l'alumnat. |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Aprenentatge cooperatiu |
9 (RLIN) |
64676 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Batxillerat |
9 (RLIN) |
64636 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Coeducació |
9 (RLIN) |
48714 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Dinàmica de grups |
9 (RLIN) |
23788 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Dones |
9 (RLIN) |
43737 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Formació professional |
9 (RLIN) |
38621 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Jornada escolar |
9 (RLIN) |
64968 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Igualtat d'oportunitats |
9 (RLIN) |
56844 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Jocs educatius |
9 (RLIN) |
29182 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Professors |
9 (RLIN) |
64591 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Socialització |
9 (RLIN) |
29140 |
888 ## - |
-- |
33143 |
-- |
33143 |
901 ## - LOCAL DATA ELEMENT A; LDA (RLIN) |
a |
BGR_M |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Koha [por defecto] tipo de item |
Monografies |