Indagación dialógica hacia una teoría y una práctica socioculturales de la educación Wells, Gordon
Tipo de material: TextoSeries Temas de educación ; 57Detalles de publicación: Barcelona Paidós 2001Descripción: 374 pISBN:- 84-4931-133-0
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 40 Ind (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150746 |
Durant més d'un quart de segle, les polèmiques que envolten la reforma educativa s'han centrat en dos punts de vista: el de qui propugna una forma d'educació progressista o activa, centrada en el nen, i el de qui prefereix el retorn a un currículum més estructurat i més adreçat a l'ensenyant, que destaqui els coneixements i les aptituds bàsiques. La teoria de Lev Vygotsky ofereix una solució alternativa i subratlla la importància del diàleg i la co-construcció del coneixement. La seva teoria, d'una comunitat col·laborativa formada per ensenyants i estudiants, ajuda a resoldre el conflicte entre l'ensenyament tradicional i l'aprenentatge no estructurat.
No hay comentarios en este titulo.