Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
01558nam a22002774c 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
10650 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
s2001||||sp gr ||||||spa d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
84-4931-133-0 |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Indagación dialógica |
Resto del título |
hacia una teoría y una práctica socioculturales de la educación |
Mención de responsabilidad etc. |
Wells, Gordon |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
Barcelona |
Nombre del editor distribuidor etc. |
Paidós |
Fecha de publicación distribución etc. |
2001 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
374 p. |
490 0# - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
Temas de educación |
Designación de volumen o secuencia |
57 |
520 ## - NOTA DE SUMARIO; ETC. |
Sumario etc. |
Durant més d'un quart de segle, les polèmiques que envolten la reforma educativa s'han centrat en dos punts de vista: el de qui propugna una forma d'educació progressista o activa, centrada en el nen, i el de qui prefereix el retorn a un currículum més estructurat i més adreçat a l'ensenyant, que destaqui els coneixements i les aptituds bàsiques. La teoria de Lev Vygotsky ofereix una solució alternativa i subratlla la importància del diàleg i la co-construcció del coneixement. La seva teoria, d'una comunitat col·laborativa formada per ensenyants i estudiants, ajuda a resoldre el conflicte entre l'ensenyament tradicional i l'aprenentatge no estructurat. |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Aprenentatge |
9 (RLIN) |
9698 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Aprenentatge constructivista |
9 (RLIN) |
64792 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Aprenentatge cooperatiu |
9 (RLIN) |
64676 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Aprenentatge servei |
9 (RLIN) |
53496 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Comunitats d'aprenentatge |
9 (RLIN) |
64677 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Ensenyament individualitzat |
9 (RLIN) |
64954 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Igualtat d'oportunitats |
9 (RLIN) |
56844 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Teoria de l'educació |
9 (RLIN) |
64655 |
700 1# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Vigotski, Lev S. |
9 (RLIN) |
64797 |
888 ## - |
-- |
32857 |
-- |
32857 |
901 ## - LOCAL DATA ELEMENT A; LDA (RLIN) |
a |
BGR_M |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Koha [por defecto] tipo de item |
Monografies |