Importancia de la familia en el rendimiento escolar antecedentes, técnicas de medición y propuestas de políticas públicas Santín González, Daniel
Tipo de material: TextoSeries Acción familiarDetalles de publicación: Madrid Cinca 2004Descripción: 125 pISBN:- 84-934200-5-0
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 24 Imp (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150744 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Aquest treball d'investigació ha rebut el II Premi jove d'investigació de la família 2004. L'autor ha utilitzat tècniques fins ara poc desenvolupades en l'àmbit educatiu - arbres de decisió (tècnica inductiva i rigorosa per a l'aprenentatge de models de decisió elaborats a partir d'una mostra de dades disponible) i funcions distància (la seva teoria aporta diferents avantatges a l'hora de calcular l'eficiència i la productivitat educativa) - que permeten comprovar la importància tan significativa que juga la família en el procés educatiu i el pes que arriba a tenir en la prevenció del fracàs escolar. Afirma que els principals factors productius que determinen el resultat en l'escola són: el mateix alumne, la seva família, l'escola i els companys, i l'eficiència amb què tots ells realitzen la seva funció. (Autor/AL)
No hay comentarios en este titulo.