Importancia de la familia en el rendimiento escolar antecedentes, técnicas de medición y propuestas de políticas públicas Santín González, Daniel
Tipo de material: TextoSeries Acción familiarDetalles de publicación: Madrid Cinca 2004Descripción: 125 pISBN:- 84-934200-5-0
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 24 Imp (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150744 |
Aquest treball d'investigació ha rebut el II Premi jove d'investigació de la família 2004. L'autor ha utilitzat tècniques fins ara poc desenvolupades en l'àmbit educatiu - arbres de decisió (tècnica inductiva i rigorosa per a l'aprenentatge de models de decisió elaborats a partir d'una mostra de dades disponible) i funcions distància (la seva teoria aporta diferents avantatges a l'hora de calcular l'eficiència i la productivitat educativa) - que permeten comprovar la importància tan significativa que juga la família en el procés educatiu i el pes que arriba a tenir en la prevenció del fracàs escolar. Afirma que els principals factors productius que determinen el resultat en l'escola són: el mateix alumne, la seva família, l'escola i els companys, i l'eficiència amb què tots ells realitzen la seva funció. (Autor/AL)
No hay comentarios en este titulo.