Formar-se per informar-se Baró Llambies, Mònica ; Mañà Terré, Teresa
Tipo de material: TextoSeries Rosa Sensat. Didàctiques ; 41Detalles de publicación: Barcelona Edicions 62 1994Descripción: 142 pISBN:- 84-297-3770-7
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 33 For (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M2060 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Premi Rosa Sensat de Pedagogia, 1993
Aquest estudi, fruit de l'experiència de les autores, durant anys en una biblioteca escolar i del contacte directe amb els centres escolars a través de l'Amic del Paper, presenta un doble objectiu: Per una banda, facilitar als mestres recursos per a la utilització i optimització de les biblioteques dels centes i, per una altra, persuadir-los mitjançant aquest plantejament més global del que hauria de ser la biblioteca escolar, de la seva integració en la dinàmica d'escola.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.