Formar-se per informar-se Baró Llambies, Mònica ; Mañà Terré, Teresa
Tipo de material: TextoSeries Rosa Sensat. Didàctiques ; 41Detalles de publicación: Barcelona Edicions 62 1994Descripción: 142 pISBN:- 84-297-3770-7
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 33 For (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M2060 |
Premi Rosa Sensat de Pedagogia, 1993
Aquest estudi, fruit de l'experiència de les autores, durant anys en una biblioteca escolar i del contacte directe amb els centres escolars a través de l'Amic del Paper, presenta un doble objectiu: Per una banda, facilitar als mestres recursos per a la utilització i optimització de les biblioteques dels centes i, per una altra, persuadir-los mitjançant aquest plantejament més global del que hauria de ser la biblioteca escolar, de la seva integració en la dinàmica d'escola.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.