La Formación y el desarrollo profesional del profesorado hacia una nueva cultura profesional Imbernón, Francesc
Tipo de material: TextoSeries Biblioteca de aula ; 119Detalles de publicación: Barcelona Graó 1997Descripción: 163 pISBN:- 84-7827-106-6
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 For (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M2051 |
Algunes investigacions realitzades en els últims anys en el nostre país i a l'estranger han sigut afavorides per diversos organismes públics o privats dedicats total o parcialment a l'estudi de qüestions educatives, entre els quals destaca la UNESCO, que ja al 1975 definia la formació permanent del professorat com un procés dirigit a la revisió i renovació de coneixements, actituds i habilitats prèviament adquirides, determinat per la necessitat d'actualitzar els coneixements. L'interés per la professió docent, la formació i el desenvolupament professional queda reflexat tant en la profusió d'obres semblants com pels nombrosos estudis realitzats sobre aquest asumpte en els últims anys, així com pel gran nombre d'articles, informes i documents publicats. Un exemple el constitueixen les universitats, que han intensificat els estudis sobre la qüestió docent: el pensament reflexiu, el pensament crític, etc.. (AL)
No hay comentarios en este titulo.