Imagen de Google Jackets

La Formación y el desarrollo profesional del profesorado hacia una nueva cultura profesional Imbernón, Francesc

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries Biblioteca de aula ; 119Detalles de publicación: Barcelona Graó 1997Descripción: 163 pISBN:
  • 84-7827-106-6
Tema(s): Resumen: Algunes investigacions realitzades en els últims anys en el nostre país i a l'estranger han sigut afavorides per diversos organismes públics o privats dedicats total o parcialment a l'estudi de qüestions educatives, entre els quals destaca la UNESCO, que ja al 1975 definia la formació permanent del professorat com un procés dirigit a la revisió i renovació de coneixements, actituds i habilitats prèviament adquirides, determinat per la necessitat d'actualitzar els coneixements. L'interés per la professió docent, la formació i el desenvolupament professional queda reflexat tant en la profusió d'obres semblants com pels nombrosos estudis realitzats sobre aquest asumpte en els últims anys, així com pel gran nombre d'articles, informes i documents publicats. Un exemple el constitueixen les universitats, que han intensificat els estudis sobre la qüestió docent: el pensament reflexiu, el pensament crític, etc.. (AL)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 07 For (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M2051

Algunes investigacions realitzades en els últims anys en el nostre país i a l'estranger han sigut afavorides per diversos organismes públics o privats dedicats total o parcialment a l'estudi de qüestions educatives, entre els quals destaca la UNESCO, que ja al 1975 definia la formació permanent del professorat com un procés dirigit a la revisió i renovació de coneixements, actituds i habilitats prèviament adquirides, determinat per la necessitat d'actualitzar els coneixements. L'interés per la professió docent, la formació i el desenvolupament professional queda reflexat tant en la profusió d'obres semblants com pels nombrosos estudis realitzats sobre aquest asumpte en els últims anys, així com pel gran nombre d'articles, informes i documents publicats. Un exemple el constitueixen les universitats, que han intensificat els estudis sobre la qüestió docent: el pensament reflexiu, el pensament crític, etc.. (AL)

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha