Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
01752nam a22002654c 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
10556 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
s1997||||sp gr ||||||spa d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
84-7827-106-6 |
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Imbernón, Francesc |
9 (RLIN) |
42837 |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
La Formación y el desarrollo profesional del profesorado |
Resto del título |
hacia una nueva cultura profesional |
Mención de responsabilidad etc. |
Imbernón, Francesc |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
Barcelona |
Nombre del editor distribuidor etc. |
Graó |
Fecha de publicación distribución etc. |
1997 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
163 p. |
490 0# - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
Biblioteca de aula |
Designación de volumen o secuencia |
119 |
520 ## - NOTA DE SUMARIO; ETC. |
Sumario etc. |
Algunes investigacions realitzades en els últims anys en el nostre país i a l'estranger han sigut afavorides per diversos organismes públics o privats dedicats total o parcialment a l'estudi de qüestions educatives, entre els quals destaca la UNESCO, que ja al 1975 definia la formació permanent del professorat com un procés dirigit a la revisió i renovació de coneixements, actituds i habilitats prèviament adquirides, determinat per la necessitat d'actualitzar els coneixements. L'interés per la professió docent, la formació i el desenvolupament professional queda reflexat tant en la profusió d'obres semblants com pels nombrosos estudis realitzats sobre aquest asumpte en els últims anys, així com pel gran nombre d'articles, informes i documents publicats. Un exemple el constitueixen les universitats, que han intensificat els estudis sobre la qüestió docent: el pensament reflexiu, el pensament crític, etc.. (AL) |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Desenvolupament de la personalitat |
9 (RLIN) |
64650 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Educació permanent |
9 (RLIN) |
31514 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Formació del professorat |
9 (RLIN) |
62335 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Investigació |
9 (RLIN) |
47382 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Pedagogia |
9 (RLIN) |
35391 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Professors |
9 (RLIN) |
64591 |
710 2# - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL - NOMBRE DE ENTIDAD |
Nombre de entidad o nombre de jurisdicción como elemento inicial |
UNESCO |
9 (RLIN) |
52950 |
888 ## - |
-- |
32764 |
-- |
32764 |
901 ## - LOCAL DATA ELEMENT A; LDA (RLIN) |
a |
BGR_M |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Koha [por defecto] tipo de item |
Monografies |