Imagen de Google Jackets

Education Improvement Partnerships Education Improvement Partnerships

Tipo de material: TextoTextoSeries 1462-2005DOC-ENDetalles de publicación: Nottingham Department for education and skills 2005Descripción: 23 pISBN:
  • 1-84478-454-1
Tema(s): Resumen: Document que s'inscriu en el Pla de comunitats sostenibles publicat el febrer de 2003 per l'Oficina del Conseller en Cap, presenta els partenariats dissenyats per estimular una col·laboració de qualitat, racionalitzar l'activitat i restituir les responsabilitats i els recursos de les administracions locals als grups d'escoles. El partenariat hauria de tenir els següents objectius: millorar totes les escoles incloses en el grup incrementant les habilitats i millorant la conducta i l'assistència dels alumnes així com personalitzar les prestacions adreçades als nens i joves. Aquests partenariats són una oportunitat tant per a les escoles -- liderar el sistema i fixar els objectes de treball, oferir un currículum més ampli, motivar el diàleg professional del personal docent o compartir recursos adreçats als alumnes amb necessitats educatives específiques .., com per a les administracions locals -- centrar-se en el paper estratègic, vertebrar els estàndards de les escoles, capitalizar el saber de les escoles, proveir serveis integrals adreçats a la infància o adaptar els resursos a les necessitats locals --, la qual cosa millora els resultats dels alumnes (extret de El Binocle núm. 35).
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

Document que s'inscriu en el Pla de comunitats sostenibles publicat el febrer de 2003 per l'Oficina del Conseller en Cap, presenta els partenariats dissenyats per estimular una col·laboració de qualitat, racionalitzar l'activitat i restituir les responsabilitats i els recursos de les administracions locals als grups d'escoles. El partenariat hauria de tenir els següents objectius: millorar totes les escoles incloses en el grup incrementant les habilitats i millorant la conducta i l'assistència dels alumnes així com personalitzar les prestacions adreçades als nens i joves. Aquests partenariats són una oportunitat tant per a les escoles -- liderar el sistema i fixar els objectes de treball, oferir un currículum més ampli, motivar el diàleg professional del personal docent o compartir recursos adreçats als alumnes amb necessitats educatives específiques .., com per a les administracions locals -- centrar-se en el paper estratègic, vertebrar els estàndards de les escoles, capitalizar el saber de les escoles, proveir serveis integrals adreçats a la infància o adaptar els resursos a les necessitats locals --, la qual cosa millora els resultats dels alumnes (extret de El Binocle núm. 35).

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha