Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
02077nam a22002894c 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
10346 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
BGR |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20240412141338.0 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
s2005||||sp gr ||||||spa d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
1-84478-454-1 |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Education Improvement Partnerships |
Mención de responsabilidad etc. |
Education Improvement Partnerships |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
Nottingham |
Nombre del editor distribuidor etc. |
Department for education and skills |
Fecha de publicación distribución etc. |
2005 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
23 p. |
490 0# - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
1462-2005DOC-EN |
520 ## - NOTA DE SUMARIO; ETC. |
Sumario etc. |
Document que s'inscriu en el Pla de comunitats sostenibles publicat el febrer de 2003 per l'Oficina del Conseller en Cap, presenta els partenariats dissenyats per estimular una col·laboració de qualitat, racionalitzar l'activitat i restituir les responsabilitats i els recursos de les administracions locals als grups d'escoles. El partenariat hauria de tenir els següents objectius: millorar totes les escoles incloses en el grup incrementant les habilitats i millorant la conducta i l'assistència dels alumnes així com personalitzar les prestacions adreçades als nens i joves. Aquests partenariats són una oportunitat tant per a les escoles -- liderar el sistema i fixar els objectes de treball, oferir un currículum més ampli, motivar el diàleg professional del personal docent o compartir recursos adreçats als alumnes amb necessitats educatives específiques .., com per a les administracions locals -- centrar-se en el paper estratègic, vertebrar els estàndards de les escoles, capitalizar el saber de les escoles, proveir serveis integrals adreçats a la infància o adaptar els resursos a les necessitats locals --, la qual cosa millora els resultats dels alumnes (extret de El Binocle núm. 35). |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Administració educativa |
9 (RLIN) |
64588 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Administració local |
9 (RLIN) |
34286 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Competències municipals |
9 (RLIN) |
64641 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Currículum vitae |
9 (RLIN) |
64593 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Escoles públiques |
9 (RLIN) |
64882 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Gestió escolar |
9 (RLIN) |
64628 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Aptitud |
9 (RLIN) |
4971 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Educació especial |
9 (RLIN) |
29221 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Qualitat de l'educació |
9 (RLIN) |
64693 |
901 ## - LOCAL DATA ELEMENT A; LDA (RLIN) |
a |
BGR_M |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Koha [por defecto] tipo de item |
Monografies |
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías |
Classificació Decimal Universal |