La Educación cívico social en el segundo ciclo de la educación infantil análisis comparado de las propuestas administrativas y formación del profesorado Gil Cantero, Fernando
Tipo de material: TextoSeries Aprender a serDetalles de publicación: Bilbao Desclée de Brouwer 2000Descripción: 133 pISBN:- 84-330-1536-2
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Edu (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1310 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
L'educació s'ha de començar pel principi. Si la ciutadania 'legal' comença, a Espanya, als divuit anys, la ciutadania 'educativa' ha de començar molt més abans. Els estudiants i alumnes han d'aprendre a ser ciutadans democràtics i els mestres i professors han de ser mediadors i intèrprets dels esdeveniments cívics. Aquest llibre pretén col·laborar en aquesta direcció considerant, principalment, les possibilitats de què l'educació cívico-social comenci en l'educació infantil. (Autor/MG)
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.