Imagen de Google Jackets

La Educación cívico social en el segundo ciclo de la educación infantil análisis comparado de las propuestas administrativas y formación del profesorado Gil Cantero, Fernando

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries Aprender a serDetalles de publicación: Bilbao Desclée de Brouwer 2000Descripción: 133 pISBN:
  • 84-330-1536-2
Tema(s): Resumen: L'educació s'ha de començar pel principi. Si la ciutadania 'legal' comença, a Espanya, als divuit anys, la ciutadania 'educativa' ha de començar molt més abans. Els estudiants i alumnes han d'aprendre a ser ciutadans democràtics i els mestres i professors han de ser mediadors i intèrprets dels esdeveniments cívics. Aquest llibre pretén col·laborar en aquesta direcció considerant, principalment, les possibilitats de què l'educació cívico-social comenci en l'educació infantil. (Autor/MG)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 07 Edu (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M1310

L'educació s'ha de començar pel principi. Si la ciutadania 'legal' comença, a Espanya, als divuit anys, la ciutadania 'educativa' ha de començar molt més abans. Els estudiants i alumnes han d'aprendre a ser ciutadans democràtics i els mestres i professors han de ser mediadors i intèrprets dels esdeveniments cívics. Aquest llibre pretén col·laborar en aquesta direcció considerant, principalment, les possibilitats de què l'educació cívico-social comenci en l'educació infantil. (Autor/MG)

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha