Diseño curricular base educación primaria
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid Ministerio de Educación y Ciencias 1989Descripción: 435 pTema(s): Resumen: En el currículum es recullen les intencions educatives. La instància que estableix un currículum es suposa que té unes determinades intencions respecte a l'educació dels destinataris del mateix. Els elements curriculars implícits no han de ser negativament valorats. L'escola ofereix oportunitats d'aprendre més riques i variades de lo previst. Malgrat això, els elements del currículum sovint contribueixen a distorsionar les intencions educatives més explícites. El disseny curricular expressa intencions educatives, formulades amb detall al llarg d'aquesta obra.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Dis (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1162 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
En el currículum es recullen les intencions educatives. La instància que estableix un currículum es suposa que té unes determinades intencions respecte a l'educació dels destinataris del mateix. Els elements curriculars implícits no han de ser negativament valorats. L'escola ofereix oportunitats d'aprendre més riques i variades de lo previst. Malgrat això, els elements del currículum sovint contribueixen a distorsionar les intencions educatives més explícites. El disseny curricular expressa intencions educatives, formulades amb detall al llarg d'aquesta obra.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.