Diseño curricular base educación primaria
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid Ministerio de Educación y Ciencias 1989Descripción: 435 pTema(s): Resumen: En el currículum es recullen les intencions educatives. La instància que estableix un currículum es suposa que té unes determinades intencions respecte a l'educació dels destinataris del mateix. Els elements curriculars implícits no han de ser negativament valorats. L'escola ofereix oportunitats d'aprendre més riques i variades de lo previst. Malgrat això, els elements del currículum sovint contribueixen a distorsionar les intencions educatives més explícites. El disseny curricular expressa intencions educatives, formulades amb detall al llarg d'aquesta obra.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Dis (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1162 |
En el currículum es recullen les intencions educatives. La instància que estableix un currículum es suposa que té unes determinades intencions respecte a l'educació dels destinataris del mateix. Els elements curriculars implícits no han de ser negativament valorats. L'escola ofereix oportunitats d'aprendre més riques i variades de lo previst. Malgrat això, els elements del currículum sovint contribueixen a distorsionar les intencions educatives més explícites. El disseny curricular expressa intencions educatives, formulades amb detall al llarg d'aquesta obra.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.