Los Discursos redentores de las ciencias de la educación Popkewitz, Thomas S.
Tipo de material: TextoSeries Ideología, pensamiento y educación ; 5Detalles de publicación: Morón de la Frontera M.C.E.P. 1998Descripción: 83 pISBN:- 84-89042-18-7@@1135-4437
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 40 Dis (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1156 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Assaig que planteja diferents qüestions referents al canvi educatiu i al poder polític. Reflexiona sobre el paper del professorat en el sistema educatiu actual i la implicació de la seva feina en els processos de canvi. L'obra examina quatre punts: a) els principis que distingeixen les accions del professorat i dels nens, b) les investigacions sobre la infància i l'ensenyament que s'orienten en direcció a la subjectivitat del nen, c) la interpretació de les ciències pedagògiques sobre la realitat educativa ha fet que es tingui una visió predeterminada del seu futur i d) com les relacions de poder i les ciències pedagògiques han consolidat les desigualtats educatives. (Autor/OL)
No hay comentarios en este titulo.