Del projecte educatiu a la programació d'aula el què, el quan i el com dels instruments de la planificació didàctica Antúnez, Serafí]
Tipo de material: TextoSeries Guix ; 14Detalles de publicación: Barcelona Graó 1991Descripción: 120 pISBN:- 84-87470-05-X
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Del (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M979 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
En el context actual cal contribuir a proporcionar informació coherent, la qual cosa no s'ha d'entendre com una assumpció acrítica dels plantejaments que fa la reforma. El currículum de la reforma del sistema educatiu adopta explícitament un determinat model psicopedagògic: el constructivisme. Aquest model entén l'aprenentatge com un procés de construcció o de reconstrucció personal de cadascun dels nous aprenentatges, de cada nou contingut. (Autor/ALM)
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.