Imagen de Google Jackets

Del projecte educatiu a la programació d'aula el què, el quan i el com dels instruments de la planificació didàctica Antúnez, Serafí]

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries Guix ; 14Detalles de publicación: Barcelona Graó 1991Descripción: 120 pISBN:
  • 84-87470-05-X
Tema(s): Resumen: En el context actual cal contribuir a proporcionar informació coherent, la qual cosa no s'ha d'entendre com una assumpció acrítica dels plantejaments que fa la reforma. El currículum de la reforma del sistema educatiu adopta explícitament un determinat model psicopedagògic: el constructivisme. Aquest model entén l'aprenentatge com un procés de construcció o de reconstrucció personal de cadascun dels nous aprenentatges, de cada nou contingut. (Autor/ALM)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 07 Del (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M979

En el context actual cal contribuir a proporcionar informació coherent, la qual cosa no s'ha d'entendre com una assumpció acrítica dels plantejaments que fa la reforma. El currículum de la reforma del sistema educatiu adopta explícitament un determinat model psicopedagògic: el constructivisme. Aquest model entén l'aprenentatge com un procés de construcció o de reconstrucció personal de cadascun dels nous aprenentatges, de cada nou contingut. (Autor/ALM)

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha