Comprensión lectora el uso de la lengua como procedimiento Bofarull, M. Teresa
Tipo de material: TextoSeries Claves para la innovación educativa ; 10Detalles de publicación: Barcelona Graó; Caracas: Laboratorio educativo 2001Descripción: 169 pISBN:- 84-7827-258-5
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 26 Com (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150560 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Aquest llibre pretén aprofundir sobre la comprensió lectora dels alumnes. Saber trobar les idees nuclears d'un text, extreure'n la informació no explícita o connectar els coneixements previs amb la nova informació disponible són alguns dels exercicis que fan els lectors competents i són, precissament, els exercicis que proposen els autors. Temes desenvolupats: investigació sobre la lectura i el seu ensenyament, estratègies lectores i comprensió de text en l'ensenyament obligatori, tractament de la lectura a l'aula, consideració de la lectura en altres àrees que no siguin les de Llengua, lectura en l'ensenyament infantil, primari i secundari, i dificultats en la comprensió de text.
No hay comentarios en este titulo.