Comprensión lectora el uso de la lengua como procedimiento Bofarull, M. Teresa
Tipo de material: TextoSeries Claves para la innovación educativa ; 10Detalles de publicación: Barcelona Graó; Caracas: Laboratorio educativo 2001Descripción: 169 pISBN:- 84-7827-258-5
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 26 Com (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150560 |
Aquest llibre pretén aprofundir sobre la comprensió lectora dels alumnes. Saber trobar les idees nuclears d'un text, extreure'n la informació no explícita o connectar els coneixements previs amb la nova informació disponible són alguns dels exercicis que fan els lectors competents i són, precissament, els exercicis que proposen els autors. Temes desenvolupats: investigació sobre la lectura i el seu ensenyament, estratègies lectores i comprensió de text en l'ensenyament obligatori, tractament de la lectura a l'aula, consideració de la lectura en altres àrees que no siguin les de Llengua, lectura en l'ensenyament infantil, primari i secundari, i dificultats en la comprensió de text.
No hay comentarios en este titulo.