Imagen de Google Jackets

Calidad total en la gestión de servicios Zeithaml, Valarie A. ; Parasuraman, A. ; Berry, Leonard L.

Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Madrid Díaz de Santos 1990Descripción: 256 pISBN:
  • 84-7978-061-4
Tema(s): Resumen: L'excel·lència en la qualitat de gestió de serveis als clients constitueix la marca de l'èxit en les empreses de servei i en els fabricants de productes que requereixen serveis fiables. La qualitat en la gestió de serveis és l'habilitat per a entregar el que es promet. Els autors presenten un model que permet aconseguir l'equilibri entre les percepcions del consumidor o usuari d'un servei en particular i la seva necessitat de dit servei. El model controla cinc atributs: fiabilitat, empatia, seguretat, capacitat de resposta i elements tangibles.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

L'excel·lència en la qualitat de gestió de serveis als clients constitueix la marca de l'èxit en les empreses de servei i en els fabricants de productes que requereixen serveis fiables. La qualitat en la gestió de serveis és l'habilitat per a entregar el que es promet. Els autors presenten un model que permet aconseguir l'equilibri entre les percepcions del consumidor o usuari d'un servei en particular i la seva necessitat de dit servei. El model controla cinc atributs: fiabilitat, empatia, seguretat, capacitat de resposta i elements tangibles.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha