Calidad total en la gestión de servicios Zeithaml, Valarie A. ; Parasuraman, A. ; Berry, Leonard L.
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid Díaz de Santos 1990Descripción: 256 pISBN:- 84-7978-061-4
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 05 Cal (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M498 |
L'excel·lència en la qualitat de gestió de serveis als clients constitueix la marca de l'èxit en les empreses de servei i en els fabricants de productes que requereixen serveis fiables. La qualitat en la gestió de serveis és l'habilitat per a entregar el que es promet. Els autors presenten un model que permet aconseguir l'equilibri entre les percepcions del consumidor o usuari d'un servei en particular i la seva necessitat de dit servei. El model controla cinc atributs: fiabilitat, empatia, seguretat, capacitat de resposta i elements tangibles.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.