Afectos, emociones y relaciones en la escuela análisis de cinco situaciones cotidianas en educación infantil, primaria y secundaria Pérez Cabaní, María Luisa ; Carretero Torres, María Reyes ; Juandó Bosch, Josep
Tipo de material: TextoSeries Biblioteca de aula ; 161Detalles de publicación: Barcelona Graó 2001Descripción: 159 pISBN:- 84-7827-257-7
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 32 Afe (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M127 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
A partir d'aquestes situacions escolars, els autors ens fan prendre consciència de la implicació que tenen els factors afectius, emocionals i relacionals en cadascuna d'aquelles situacions, així com la necessitat de planificar actuacions adreçades a millorar el clima afectiu i emocional. Es combinen la descripció de les situacions amb l'anàlisi de les mateixes i es proposen una o més formes d'actuació que sempre tenen com a eix la reflexió i el treball conjunt del professorat afectiu i emocional i conseqüentment de la qualitat de vida de les persones en els centres. (Autor/AL)
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.