Esbós per a un curs de pedagogia Herbart, Johann Friedrich
Tipo de material: TextoSeries Textos pedagògics ; 11Detalles de publicación: Vic Eumo 1987Descripción: 219 pTema(s): Resumen: Segons Herbart, el poder de l'educació no s'ha de sobreestimar ni sotsvalorar. El pedagog ha de fer per manera d'aconseguir tot el que pugui, però ha d'estar constantment disposat a mantenir-se dins els límits dels assaigs raonables a través de l'observació dels resultats. El pedagog ha de tenir al davant la totalitat de la teoria de les idees pràctiques. El primer pas ha de ser l'estudi de la pedagogia general, ordenat d'acord amb els conceptes fonamentals. A continuació ha de venir la doble fonamentació de la pedagogia: d'una banda, mitjançant la filosofia pràctica, i de l'altra, mitjançant la psicologia.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 11 Esb (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150453 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Segons Herbart, el poder de l'educació no s'ha de sobreestimar ni sotsvalorar. El pedagog ha de fer per manera d'aconseguir tot el que pugui, però ha d'estar constantment disposat a mantenir-se dins els límits dels assaigs raonables a través de l'observació dels resultats. El pedagog ha de tenir al davant la totalitat de la teoria de les idees pràctiques. El primer pas ha de ser l'estudi de la pedagogia general, ordenat d'acord amb els conceptes fonamentals. A continuació ha de venir la doble fonamentació de la pedagogia: d'una banda, mitjançant la filosofia pràctica, i de l'altra, mitjançant la psicologia.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.