Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
01495nam a22002894c 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
9634 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
s1987||||sp gr ||||||spa d |
100 1# - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Herbart, Johann Friedrich |
9 (RLIN) |
35396 |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Esbós per a un curs de pedagogia |
Mención de responsabilidad etc. |
Herbart, Johann Friedrich |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
Vic |
Nombre del editor distribuidor etc. |
Eumo |
Fecha de publicación distribución etc. |
1987 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
219 p. |
490 0# - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
Textos pedagògics |
Designación de volumen o secuencia |
11 |
520 ## - NOTA DE SUMARIO; ETC. |
Sumario etc. |
Segons Herbart, el poder de l'educació no s'ha de sobreestimar ni sotsvalorar. El pedagog ha de fer per manera d'aconseguir tot el que pugui, però ha d'estar constantment disposat a mantenir-se dins els límits dels assaigs raonables a través de l'observació dels resultats. El pedagog ha de tenir al davant la totalitat de la teoria de les idees pràctiques. El primer pas ha de ser l'estudi de la pedagogia general, ordenat d'acord amb els conceptes fonamentals. A continuació ha de venir la doble fonamentació de la pedagogia: d'una banda, mitjançant la filosofia pràctica, i de l'altra, mitjançant la psicologia. |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Avaluació dels alumnes |
9 (RLIN) |
64700 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Avaluació dels professors |
9 (RLIN) |
64778 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Avaluació de l'Educació |
9 (RLIN) |
64704 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Filosofia |
9 (RLIN) |
42685 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Motivació en l'educació |
9 (RLIN) |
64654 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Observació (Mètode d'Ensenyament) |
9 (RLIN) |
64779 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Pedagogia |
9 (RLIN) |
35391 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Psicologia |
9 (RLIN) |
23225 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Raonament |
9 (RLIN) |
64660 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Teoria de l'educació |
9 (RLIN) |
64655 |
888 ## - |
-- |
31857 |
-- |
31857 |
901 ## - LOCAL DATA ELEMENT A; LDA (RLIN) |
a |
BGR_M |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Koha [por defecto] tipo de item |
Monografies |