Inmigración, contexto familiar y educación procesos y experiencias de la población marroquí, ecuatoriana, china y senegambiana Carrasco, Silvia (coord.)
Tipo de material: TextoSeries Los libros del ICE de la UAB. Serie sociedad y educación ; 15Detalles de publicación: Bellaterra Institut de ciències de l'educació de la UAB 2004Descripción: 240 pISBN:- 84-89489-67-X
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 10 Inm (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150438 |
Estudi sobre el context familiar, sociocultural i espacial-temporal dels alumnes immigrants a Catalunya. El text es divideix en dues parts diferenciades. A la primera s'hi troben diversos temes clau sobre educació, immigració i multiculturalitat i es revisen alguns reptes pendents i les possibles implicacions d'algunes respostes des de l'àmbit escolar i des de la política educativa. A la segona part es tracta el context migratori, familiar i educatiu corresponent al Marroc, Llatinoamèrica, Equador, Xina i la regió de Senegàmbia.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.