Interculturalitat, educació i llengües seminari de treball Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona 5 i 6 de maig de 2000 Carles Bertran ; Alícia Campillo i Bartomeu Navarro
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Barcelona CCOO 2002Descripción: 130 p. 21 cmTema(s): Resumen: S'analitza el paper dels centres educatius i les polítiques socials i educatives en el marc de la interculturalitat i el multilingüisme fruit del procés d'integració europea i dels diferents moviments migratoris resultat d'aquest procés. Com a cas paradigmàtic de la matèria objecte d'estudi es presenta la situació del bilingüisme a Catalunya i el paper rellevant dels centres educatius com a instrument social d'integració.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Diversitat | ER-Edu/0033 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M3676 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Diversitat Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Contè: Lliçons de la immigració (a propòsit del debat a Espanya) / Javier de Lucas. - Cohesió no és coherència : diversitat cultural i espai públic / Manuel Delgado ; Interculturalitat i educació / Fidel Molina. - Immigració i integració social / Josep Maria Terricabras. - Bibliografía i materials per a l'ensenyament del català a nous immigrants: p. 115-119. - Recull de webs sobre formació d'immigrants i altres recursos: p.123-130
S'analitza el paper dels centres educatius i les polítiques socials i educatives en el marc de la interculturalitat i el multilingüisme fruit del procés d'integració europea i dels diferents moviments migratoris resultat d'aquest procés. Com a cas paradigmàtic de la matèria objecte d'estudi es presenta la situació del bilingüisme a Catalunya i el paper rellevant dels centres educatius com a instrument social d'integració.
Idioma: Català
No hay comentarios en este titulo.