El Racismo y la escuela clima, estructura y estrategias de representación Eduardo Terrén
Tipo de material: ArtículoDetalles de publicación: Madrid Universidad Pontificia de Comillas de Madrid. ICAI-ICADEISSN:- ISSN : 1138-5774
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Articles de revista | Biblioteca General i de Referència | Diversitat | Hemeroteca (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | Fitxa (si) - Document (no) - Miniatura (si) | BGR-M3468 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Diversitat Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Bibliogarfia p. 100-102
Resum: Aquest treball defensa que un dels principals obstacles que impedeixen la posada en marxa d'iniciatives antirracistes efectives als centres educatius rau en una deficient conceptualització del fenòmen del racisme. Amb el proòsit de corregir aquesta tendència, es proposa un esquema d'anàlisi multidimensional que mostri les seves relacions amb el clima de la cultura emanada del 11-S, amb la produccció institucional de la disgualtat i amb les construccions discursives de l'altre desenvolupades per els agents educatius.
Idioma: Castellà
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.