Imagen de Google Jackets

El Racismo y la escuela clima, estructura y estrategias de representación Eduardo Terrén

Por: Tipo de material: ArtículoArtículoDetalles de publicación: Madrid Universidad Pontificia de Comillas de Madrid. ICAI-ICADEISSN:
  • ISSN : 1138-5774
Tema(s): En: Migraciones nº12, diciembre 2002, p. 81-102Resumen: Resum: Aquest treball defensa que un dels principals obstacles que impedeixen la posada en marxa d'iniciatives antirracistes efectives als centres educatius rau en una deficient conceptualització del fenòmen del racisme. Amb el proòsit de corregir aquesta tendència, es proposa un esquema d'anàlisi multidimensional que mostri les seves relacions amb el clima de la cultura emanada del 11-S, amb la produccció institucional de la disgualtat i amb les construccions discursives de l'altre desenvolupades per els agents educatius.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras
Articles de revista Articles de revista Biblioteca General i de Referència Diversitat Hemeroteca (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible Fitxa (si) - Document (no) - Miniatura (si) BGR-M3468

Bibliogarfia p. 100-102

Resum: Aquest treball defensa que un dels principals obstacles que impedeixen la posada en marxa d'iniciatives antirracistes efectives als centres educatius rau en una deficient conceptualització del fenòmen del racisme. Amb el proòsit de corregir aquesta tendència, es proposa un esquema d'anàlisi multidimensional que mostri les seves relacions amb el clima de la cultura emanada del 11-S, amb la produccció institucional de la disgualtat i amb les construccions discursives de l'altre desenvolupades per els agents educatius.

Idioma: Castellà

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha