La segregación social entre centros, un dudoso problema del sistema escolar / (Registro nro. 128303)
[ vista simple ]
000 -CABECERA | |
---|---|
Campo de control de longitud fija | 02059nmm a22001697a 4500 |
003 - IDENTIFICADOR DEL NÚMERO DE CONTROL | |
Campo de control | BGR |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN | |
Campo de control | 20231211130733.0 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA | |
Campo de control de longitud fija | 231211b spa||||| |||| 00| 0 cat d |
100 ## - PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL - NOMBRE DE PERSONA | |
9 (RLIN) | 66729 |
Nombre de persona | Carabaña, Julio |
245 ## - MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | La segregación social entre centros, un dudoso problema del sistema escolar / |
Mención de responsabilidad etc. | Julio Carabaña |
Tipo de material | [Recurs electrònic] |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) | |
Lugar de publicación distribución etc. | Madrid : |
Nombre del editor distribuidor etc. | Fundación Europea Sociedad y Educación, |
Fecha de publicación distribución etc. | 2023 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA | |
Extensión | 1 pdf., 58 p. |
520 ## - NOTA DE SUMARIO; ETC. | |
Sumario etc. | "La qüestió que s'aborda en aquest estudi és si la segregació social pot considerar-se un problema del sistema educatiu o més aviat ha de veure's com un agregat de problemes a nivell local. Perquè la segregació social, sigui per classe social o per origen nacional, hagi arribat a considerar-se com un problema dels sistemes educatius han hagut de confluir, d'una banda, l'abundància de dades estadístiques i l'auge de les ideologies de la inclusió (UNESCO, 2009). En la discussió pública, no és rar que el tema es redueixi a la segregació per tipus de gestió –pública, concertada o privada– dels centres. Però aquesta segregació per tipus de gestió és una part de la segregació general entre escoles, i està inclosa en els índexs que la mesuren. El treball s'estructura en cinc apartats o seccions: es tracta primer de la magnitud de la segregació social entre escoles i dels seus efectes sobre el rendiment acadèmic sobre la base dels estudis existents; en segon lloc, es compara la situació espanyola amb la d'altres països, basant-se en els informes de l'OCDE sobre PISA 2012; en tercer lloc es presenta una anàlisi més detallada sobre Espanya amb les dades PISA 2018; en quart lloc s'ofereix una aproximació als costos i a l'abast de possibles polítiques de reducció de la segregació i de les seves conseqüències, i finalment s'exposen algunes reflexions." |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA | |
9 (RLIN) | 67883 |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial | Segregació escolar |
856 ## - LOCALIZACIÓN Y ACCESO ELECTRÓNICOS | |
Identificador Uniforme del Recurso (URI) | <a href="https://bibliotecageneral.diba.cat/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=265a09fd4dd6a02c3277d0542de1ccaf">https://bibliotecageneral.diba.cat/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=265a09fd4dd6a02c3277d0542de1ccaf</a> |
Texto del enlace | Accés al document |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) | |
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías | Classificació Decimal Universal |
Koha [por defecto] tipo de item | Document electrònic |
Suprimido | Estado de pérdida | Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías | Estropeado | No para préstamo | Código de colección | Localización permanente | Localización actual | Localización en estanterías | Fecha de adquisición | Préstamos totales | Signatura completa | Código de barras | Fecha última consulta | Fecha del precio de reemplazo | Tipo de item de Koha |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Classificació Decimal Universal | Disponible | Diversitat | Biblioteca General i de Referència | Biblioteca General i de Referència | Biblioteca digital | 11/12/2023 | 371 Car | BGR23122322 | 11/12/2023 | 11/12/2023 | Document electrònic |