Detalles MARC
000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
01724nam a22003134c 4500 |
001 - NÚMERO DE CONTROL |
Campo de control |
10498 |
008 - CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONGITUD FIJA |
Campo de control de longitud fija |
s1995||||sp gr ||||||spa d |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS (ISBN) |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
84-8867-17-6 |
245 00 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
La Evaluación |
Resto del título |
un proceso de diálogo, comprensión y mejora |
Mención de responsabilidad etc. |
Santos Guerra, Miguel Ángel |
250 ## - MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
2a ed. |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) |
Lugar de publicación distribución etc. |
Archidona |
Nombre del editor distribuidor etc. |
Aljibe |
Fecha de publicación distribución etc. |
1995 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
230 p. |
490 0# - MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
Biblioteca de educación |
520 ## - NOTA DE SUMARIO; ETC. |
Sumario etc. |
L'avaluació a l'escola ha incidit, fins ara, exclusivament en els alumnes. Només ells són avaluats. Això és una realitat reveladora. L'alumne, jeràrquicament, és l'última peça en l'escala del poder. No és casual que sigui l'únic avaluat. Aquest caràcter descendent de l'avaluació revela el seu costat més obscur. En aquesta dinàmica s'amaga un fenomen de poder, privilegi i domini. S'ha d'evitar fer de l'avaluació un instrument de domini. Aquest sentit vertical i descendent desvirtua i empobreix les seves funcions. Malgrat tot, s'ha de fer d'ella un procés de diàleg, comprensió i millora de la pràctica educativa. Això s'aconsegueix amb una pràctica avaluadora depurada èticament, amb una avaluació rigorosa i amb un control democràtic de totes dues. |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Avaluació dels alumnes |
9 (RLIN) |
64700 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Avaluació de l'Educació |
9 (RLIN) |
64704 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Aprenentatge |
9 (RLIN) |
9698 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Fracàs escolar |
9 (RLIN) |
10422 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Intervenció educativa |
9 (RLIN) |
64282 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Material didàctic |
9 (RLIN) |
22831 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Mestres |
9 (RLIN) |
64643 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Millora del rendiment escolar |
9 (RLIN) |
64824 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Professors |
9 (RLIN) |
64591 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Qualitat de l'educació |
9 (RLIN) |
64693 |
650 14 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento inicial |
Rendiment escolar |
9 (RLIN) |
64665 |
888 ## - |
-- |
32706 |
-- |
32706 |
901 ## - LOCAL DATA ELEMENT A; LDA (RLIN) |
a |
BGR_M |
942 ## - ENTRADA PARA ELEMENTOS AGREGADOS (KOHA) |
Koha [por defecto] tipo de item |
Monografies |