Sur quelles bases développer une marque territoriale ? : quelques pistes pour identifier les clés de réussite / CRÉDOC [Recurs electrònic]
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Paris : CRÉDOC, 13 avril 2011Descripción: 1 fitxer PDF (27 f.) : il. col., gràficsOtro título:- Séminaire Terra Nostra [Otro título]
Contenidos:
Créditos de producción: RESUM: Presentació gràfica sobre la implementació d'un pla de màrqueting local a a França al Seminari.
- Amb tots els drets reservats.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Estudis i Projectes | Gerència de Serveis de Turisme | Digital | E.00599 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | Exclòs de préstec (Accés restringit) | Consultar a LabTurisme | TURISME18080213 |
Navegando Gerència de Serveis de Turisme estanterías, Colección: Digital Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
A la portada: Séminaire Terra Nostra.
RESUM: Presentació gràfica sobre la implementació d'un pla de màrqueting local a a França al Seminari.
Amb tots els drets reservats.
SUMARI: Les motivations de développement durable ont
augmenté fortement avec la crise -- L’attention portée aux prix a augmenté fortement tout au long des années 2000 au détriment des marques et labels -- Des intentions d’achat de produits de production locale plus développées que celles de produits de développement durable -- Les cadres et professions intermédiaires, -- La consommation: un moyen dans la réalisation de soi.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.